ute på vischan

Jag är hos min älskade farmor&farfar, som bor ute på sveriges vackra landsbygden..
djur, natur, allt är vackert och härligt här.. man lixom känner sig hemma! fast jag har ju varit här mycket under min uppväxt så det är klart att jag alltid kommer se dethär som lite som mitt hem !.

men jag tänkte bara säga I'm sorry för att jag varit dålig på uppdatera, men nu vet ni ju varför. det finns inte mycket till internet här, så det skulle vara som ganska svårt att hålla bra uppdaterat.



tog bara nån bild jag hittade på den här datorn,  (gammal bild!)
det är andrés dator.
tack för att du är så snäll och lånar ut den till mig:)!

Hoppas ni har det bra, kyss/Linnéa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0