tjao belLA SNELA


jag todayys
JAG orkar igentligen inte berätta så mycket om idag, ursäkta DALIT uppdaterat, men jag kan berätta att det hände en liten olycka så jag har varit på akuten. på slöjden så hade jag en spetsig vasss sak som jag inte vet vad den heter som jag råka trycka in med all kraft rätt in i handleden/handen. det var ju förståss inte meningen utan jag höll på sy fast mitt läder till min knivsak som jag höll på med på slöjden. jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera för jag har lixom aldrig gjort illa mig "mycket" förr. Blodet började forsa och rinna och sedan utbrast jag -men gör nånting då! och så höll jag ju handen neråt när blodet började rinna ner över kanten på bordet och sen på golvet, men då tog min lärare och höll upp den och sa att han måste ha handen högt Ovanför Hjärtat. han tryckte med ett papper på jättehårt så att blodet skulle sluta, jag började waina för det var jätte hemskt;(! vi gick tvärs över kanal mot skolsystern men hon var inte där, så då körde dom mig till akuten. innom kort kom oxå pappa dit när dom ringde han och sa att jag var hurt!<3. men nog om det nu, det gör förjävla ont för nu har värktabletterna jag fick på akuten slutat värka såå.. men ska läsa lite nu sen ska jag gå och lägga mig.. JAsi någon gång ska väl vara den första gången man gör illa siG=). hahaha ojuste, sen sa elsa i min klass att hon tagit kort på mitt blod på det som hade runnit ner på golvet från bordet och där det hade droppat från mitt HÅL i handen som jag upphakkat. lägger in den i ett mindre format så att känsliga tittade inte trows upp eller what ever they hell does :D


/godnatt och kysss FRÅN MIGggggggggggggg LinneaAAAMÖlller

Kommentarer
Postat av: elsa

Stackarn :(

haha, asså folk kommer tro att jag är psyko som tar kort på blod ;P

2009-12-08 @ 07:20:54
URL: http://elsaradal.blogg.se/
Postat av: rebeccaS

asså linnea, :(<3

2009-12-08 @ 17:16:10
URL: http://rebeccastoltz.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha' !!

elsa de e helt normalt att ta kort på blod!! :)

2009-12-11 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0