pump up the jam


Sandra följer mig hem imorgon>göra oss iordning>JULFEST !
Hello kitty !
idag var jag på stan med Klara, elsa och elin. sedan träffade vi emma oxå! jag köpte ett par skor, med höga klacks så jag inte är så kort imorgonkväll på festen :].. nu ska jag fixa massa, träna redovisningen, &sova för johnblund's fukkin's skull !!!111

det var någon som frågade om jag kunde lägga ut en bild på handen så att ni kan se hur det ser ut, men då kan jag säga att det nästan inte syns ett smack. man ser ett litet jack ,men eftersom att såret svällde igen ganska mycket så ser det inte så farligt ut längre=)! sådåvetni :D!

Pussssssssss/Linnéa



Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, men tack iaf :)

2009-12-09 @ 22:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0