JAG ÄLSKAR VINTERN

Till skillnad från dom flesta andra(a)........
MEN SKOTER ÄR FAAAAN BÄÄÄÄÄÄÄÄST
Kolla in det HÄR INLÄGGET som är från sandras blogg, hon har skrivit en liten trudelilutt om mig där haha =] den är askul, eller de tych jag iaf ! sandra the män cool och frän från västerbottenslän är hos mig i min crib nu, skyddade från kylan som kryper in i alla vrår.. nu börjar det bli kallt och snö ute YES ! vi vill ha snösnösnö mera snöÖÖÖÖÖ idag på skolan när vi gick från kanal mot freja började jag sjunga * HEEEEJ MITT VINTERLAAAAND * because i love VINTERN♥ jag är hungrig som en varg men mamma håller på att laga supergod mat nu, kyckling med litte fyllning sí sådär, hemligt recipíe ;]. imorgon äre bad som gäller, prov med livräddning som innebörd. ja de innebär att det är prov i livräddning, innebörden på det är då att vi ska lära oss att rädda liv, att kunna, jaha nähe jahe men nu ska jag kila, r.i.p
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Krillan

haha skoter vet då iaf jag att du gillar, // krillea

2009-12-05 @ 13:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0