I heard he sealed It with a kiss

hahhaha W*****M, du trodde inte jag skulle veta att det var du;)? varför kommentera anonymt grabben=D?
SV: tack, de känndes rätt bra idag på klättringen JAO!


bild på jag&emelie från konfan^

Tjaoi
IDAG hade vi som sagt fridluftsdag, jag och många andra klättrade på kombihallen. det gick jättebra, tog mig till toppen på alla svårighetsgrader, och även när jag endast följde de oranga (trorjagdetvar) greppen. men det var JÄTTEKUL! verkligen ! :D
efter en rolig men "tagande på krafterna" dag så for jag och emma hem till henne. sedan kom sandra och joinade oss! vi dunkade musik, emma duschade och gjorde nå saker medans jag och sandra låg i hennes säng och typ vilade/sovde/slöade :) sandra masserade mig oxå så nu är hon bara skyldig mig 24massager av 25.
jag och sandra for hem till mig och åt,
nu ska vi gå och möta upp emma och ludde igen
KYSSAR /Linnéa



Kommentarer
Postat av: W*****M

haha !! jo jo no vet ja det !!

du e aktiv på bloggen i dag!! :D

2009-12-16 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0