heeejlo

Jag behöver inte nämna något namn, men jag tyckte inte det var snällt av dig att skriva så. det är okej att säga irl ( IN REAL LIFE ) för att då skrattar man ju bara åt det, men alla som ser det kanske inte vet att det är på skämt.

Jasi. har ni haft en riktigt god jul? och vad händer på nyår? ska ni fira det med någon ni älskar, som ni kan ge en stor blöt puss när det nya året är kommet?
jag minns förra året. då var vi i stockholm på skansen och frös ihjäl, men de va jäklit häftigt med alla vackra smällare över vackra stockholm :)!
Detta året så kommer mina kära bröder & Kristina att fira med oss! vi har alltid så kul, så det blir säkert kul!
jag å olleolivia får ha nå friendi med oxå, så de blir riktigt nice=)

hade! kyss/Linnéa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0