dan före doppare dagen

- Linnea Möller säger:
vadå för mat ?!:]<3
jag är hungrig fast jag nyss åt !, jag blir aldrig tillfredställd vad kan de bero på, fatta hur fet jag blir nu :]

` emma säger:
HAHAHA, du är ett fetto när det gäller mat, men inte på kroppNN dumjevel


jaa gott folk! nu är det dagen innan julafton när alla sitter som ett stolpskott eller en och annan potatis i soffan på uppesittare kvällen.. nä det är inget för mig, eller jo det är de ju. Tv HJÄRTA mig ! <3 men egentligen orkar jag inte det för jag känner ingen vidare pepp på julafton, julmust eller något annat angående julen i år.. det ända som skulle kunna göra min jul värd att leva skulle vara * AALLL I WANNT FOR CHRISTMAS IS yOU* (lyssna på den låten) jajuste! du ! du vet vem du är:O!
men iallafall.. så ska jag väl potäta mig i soffan för att vara Min syster OLIVIA's moraliska stöd. inte vill man sitta som en nob helt själv framför tv:n inte :O! men inget mys, glöm det! jag myser bara med pojken min;) och only han! nu måste jag och olivia julstäda hihihihihih its so much fun!.....not

KYYSSS/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0