bom chika waoh WAAO

oj nu har jag inte skrivit på ett tag=) men jag har gjort en massa skojj. varit hos mikkan på tjejkväll !:D de va så otroligt kul! och vi badade en massa, och en gång på natten osvvv =]  sen har sandra sovit hos mig ! Jag sandra & gabban slingade emmas hår! vi försökte vårat bästa, och med hjälp av vårat sammarbete såå vart det BRAA ! :o (även fast vi glömde att blanda i litte saker)
nu snart så ska jag bege mig till min farmor&farfar. och där kommer det vara typ smockat med folk, typ hela släckten ska dit nästan =)! då kommer jag nog få hjälpa ta hand om alla barn & laga mat kanske och ja jag vet inte allt mest! menkul blir det för jag älskar deT=]







NO FEAR
/ linnea

Kommentarer
Postat av: sandra

linnea du är absout den bästa,

du finns alltid där, du gör så jag skrattar och när jag är ledsen så tröstar du mig <3

jag vet inte riktigt vad jag ska säga annat än att du är världens finaste människa och min allra bästaste vän .

jag mins ju bara när jag mådde riktigt illa och det hände en sak haha så stod du där och trösta mig och hjälpte mig <3

du är bara bästaste vän man kan ha.

saknar dej som FFFAAAAAANNNNN!!!! kommer du inte hem snar haha :D men ha en bra dag kramar och pussar sandroow

2009-08-09 @ 23:21:00
URL: http://sandrami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0