orka läsa men RUBRIKOOOOAGHG

Haha jag satt här vid den ljuva sommarbrisen fläcktandes i håret. fönstret fladdrar in kalla vindar från öster och jag sitter här med jacka o skor. eller inte skor för vi har heltäckningsmatta så det går ikket.
Olivia kommenterade nyss : Linnea.. varför säger du alltid de du skriver högt ? och jag vet inte varför men haha :]

emma ringde mig nu så jag pratar med henne i telefonen samtidigt
och nu ringde det en bongotrumma-.-  = olivias ringsignal ! 

lite svårt o skriva o prata/lyssna i telefon samtidigt så HOLD ON!
>ska vara med Emma och Emelie o vi ska göra någet skojjet.

måste bara säga! : Cecilia (min kära kusin) har gjort en jättesnygg frisyr på mig ! TACKTACK ! hon har gjort en jättesnygg "toffs" eller asså "bulle" eller hur man nu kallar det, sen har hon andvänt sig av ett stycke löshår oxå så att det skulle bli tjockare osv och DET VART HUR BRA SOM HELST=]! (hon utbildar sig till FRISÖR) så hon är jättebra!
Igår var det en kille här som hon klippte. men nog om det=).

känner mig lite smått stressad nu så jag kan inte tänka clearly så vet inte riktigt vad jag har skrivit ^ nu men hinner inte läsa igenom det men jag hoppas att det inte står något groteskt eller olämpligt .. hihi =] inte för att nån kommer läsa ända hit MEN SHIT ! vet ni vad som hände nyss? datorn började spela nån MUSIK skithögt utan att jag tryckte någonstans? nej jag satt bara här och skrev ett lugnt och harmoniskt inlägg sen PANG helt plötsligt :O!

men nu säger emelie att jag ska gå ut såe 
MOHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
NO FEAR
/linnea 


Kommentarer
Postat av: brunettenviktor

kolla min king blogg;)<3

2009-08-27 @ 23:06:54
URL: http://www.brunettenviktor.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0