My New Billie Jean

Har somsagt fyndat en massa på rean. speciellt på JC där det är 75% rea. ett par jeans som kostade 1099:- ,betalade då 275spänn för dom. JAG ÄLSKAR DOM dom är så jävla snygga! så när jag hade köpt dom var jag så lycklig över KAPET att jag började sjunga " my new billi jeans " , asså billie jean låten me michel jackson sen gjordejag om texten en massa så pappa började skratta litte. måste visa dom CHECK IT OUT

har just badat. he va häälit. fast vattne va typ 90grader PLUS så känndes nästan som jag skulle smälta.. men jag lever! och imorn' ska jag te stan och kolla modevisningen som sandra är med I =). just nu pratar jag i tele, sen ska jag SOVA är trötter !!

NO FEAR
/linnea

Kommentarer
Postat av: venessa

scccccchhhhnnyyyygga :]

2009-08-22 @ 19:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0