kpjoiuyt87

Som så mycket min bror har lärt mig, så lär han mig saker varje sigle day. ja det är true. tro det eller dö. och han lärde mig att främlingar är farliga och då utbrast han plötsligt STRANGER DANGER. men jag befinner mig i ett sovrum med en sandra mikalsen som är en scooby doo fään. ja ni hörde rätt, sorry guys men scooby doo är hennes sanna kärlek. men hon ryter av hunger just nu och det är inte de trevligaste av upptäckter man kan stöta på, så jag måste gå och koka välling. HAHA nä skoja men ska fixa KRUBB hajjaru !

men egentligen gillar jag inte dessa förvirrningar^. jag måste ta mig samman annars kan jag inte få någon kontakt till ufot. haha nä seriöst nu ska jag inte skojjsa mer för det är blodigt allvar. men vi hörs sen. har inte skrivit på nåra år men nästa år ses vi igen. AHA vi möts igen. jag älskar fan american dragon<3



sandras älsklingslåt^ 
den är fan BRA ! lyssna ;)

  NO FEAR
/ linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0