its hoot in here

TJAAA

idag har jag inte gjort så mycket really. vi delar ofta upp oss i olika grupper "if u know what im sayin" ;) och sen gör vi olika stuffs. idag fanns det en badgrupp och en baravarahemmaslöagrupp . så olle och wille for med badgruppen, jag och alle var i stannahemmatarelugntchillatakeiteasymän gruppen.
OOH ITS HOT IN HERE ,ja det är det. jaaaAdåå det är jättevarmt. skitvarmt faktiskt ! och det har varit hottie ute oxå. och på stranden oxå "if u know what im sayin" ;)
men nu innom en snar framtid som snarar sig så snart som en snara runt en strupe så ska vi äta jätte god mat! jo du förstår att jag och alle var och handlade food! vi ska äta typ Tacos, fast med kyckling istället för köttfärs. ÄNNUGODARE MUMS!
alltså... gillaru tomater? för att jag har typ aldrig tyckt om det. det är okej på typ varma mackor osv, men att bara stoppa i keften och tugga? nejtack. på ica hade dom "smakprover" på sånna småa tomater, jag smakade. uuh! MEN VET NI VAD DOM HADE MER?:O joo..   coca cola med vaniljsmak !!!! jag och alle tastade en var, dom var riiiktigt goda kan jag lova, typ godare än vanlig. varför har inte vi de på våran ica :o?







puss
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0