Hos klara ! [ norskt inlægg ]

Hellu !
hos klara just nu, det ær en norsk kille som bor hos dom och det ær hans dator jag sitter vid just nu, så det ær dærfør texten blir lite som den blir nu, kan inte skriva æ jaa YOU KNOW !

Jag&klara tænkte hyra en liten filmelifilmis idag, OCH DET VAR INTE LUGNT PÅ HEMMAKVÆLL ! det var hur mycket folk som helst och køn var flera mil lång! tillslut så vart det inte att vi hyrde film endå så de var inte så vært haha =] sen for vi och køpte godis på ICA<3. vi såg på Mæn som hatar kvinnor.

nu ska Cicci hæmta oss och så åker vi hem till mig, klara sover hos mig !
ja, detta blev ett fint NORSKT inlægg :] hihi


kyss
/linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0