from all around the world

Gokväll !
juust nu såååe ska jag bara packa lite saker och sen far vi till famme. dit kommer också våra fina brorser, jag längtar efter dom=]. kommer vara där hela helgen så kommer inte blogga nanting mer nöö töp. vet inte exakt vad vi hittar på riktigt där i bochen men troligtvis en hel del crosskörning +enmassa annat kul, har alltid kul med varann. Oja.. på MÅNDAG börjar ju skolan om, ska även klippa mig då, sen tror jag att he bli o färga håret på söndag kanche. mörkt JA, min vanliga hårfärg, jag pallar inte utväxt hela tiden såe(A). men nu ska jag inte skriva nå mer för man orkar ändå inte läsa det man skriver så DÄRFÖR ska jag lägga ut nalta bilder åxå som ni kan checka in ;).





så haha nu orkar jag inte lägga in nå mer(a). hoppas ni får en bra helg sen ses vi på månda då THA CLASS! ;)

NO FEAR
/linnea


Kommentarer
Postat av: elvira

sv. haha jag ska fan sikta mot crossen:D

2009-08-24 @ 19:28:35
URL: http://elviraalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0